Nouă

thumb.php

Nouă

Mă plimb în mine
strivind cu bocănitul paşilor liniştea,
caut, mă caut!
parcă încep să mă simt sub greutatea dorinţei,
scânteia ce aprinde în toţi iubirea,
mă simt în tot ce găsesc cu privirea în mine frumos,
şi n rău şi n bine mă simt deopotrivă,
dar, nu aşa cum mă văd eu!
Mă plimb şi mă caut în mine pe mine,
cea care nu sunt dorinţă,
scânteie ce aprinde iubirea,
cea care nu este în rău dar nici în bine,
care nu este în trecut şi nici în prezent,
caut pe cea care nu am mai fost până acum.
Mă caut înlăuntrul meu, în nou,
pe cea nouă!
8 răspunsuri la „Nouă

Lasă un răspuns

