Fluture

11350645_431480477013064_4275169042042673914_n

(img nu-mi aparţine)

Fluture
    *
Privesc în oglinda apelor vieţii,
Singură-s cu gândul şi-ntristată,
Am fost cândva de lume ştiută dar uitată
Iar azi, sunt alta-n lume,
Cum n-am mai fost vreodată.

*

 Sunt fluture ce zboară
Din lumi în lumi de soare
Gustând din fericirea  fiecărei floare
Să pot uita trecutul
Ce încă mă mai doare!
14 răspunsuri la „Fluture

      • Ei, glumeam… 🙂 Nu ma pricep la critica literara. Dealfel, nici nu trebuie sa te iei prea mult dupa ce spun ceilalti bloggeri. Oamenii sunt invidiosi si rautaciosi… Pe de alta parte, mai rau e sa fii laudata incontinuu. Daca nici Dracu’ nu te mai critica, atunci cine s-o faca ? 🙂
        Toate cele bune iti doresc !

      • Apreciez sinceritatea ta, insa in acelasi timp sa stii ca imi dau seama de micile imperfectiuni ale modului in care ma exprim. Poate din lipsa de experienta, timp si de ce nu dtudii. Sunt un om simplu caruia ii place sa se joace de a scrisul 🙂 Nu am timpul necesar pentru a aprofunda arta poeziei, desi recunosc ca mi ar face mare placere 🙂

      • Se spune ca drumul spre iad e pavat cu bune intentii. Stii, cu cat aprofundezi mai mult „arta poeziei” cu atat pierzi din naturaletea stilului personal si tinzi sa imprumuti, fie si inconstient, din alti autori. Apreciez, in primul rand, originalita si stilul personal inconfundabil.

Lasă un răspuns

