Sărutul

4217-200724-sarut
(img. nu-mi aparţine)

 

Sărutul

 

Îţi fur momentele rătăcirii,
bucurii să-mi fac sufletului,
îmi oblojesc răni
presurând peste ele din dragostea ta,
mă învelesc în privirea ochiului tău verde
ţinând bine de smaraldul ei
să nu mă scape
când alunec ca pe un lac în suflet,
să-mi adap inima însetată de fericire.
Nu-mi vorbi,
ci lasă-ţi buzele pradă sărutului meu,
iubesc mai mult în taină,
aşa iubesc eu!
6 răspunsuri la „Sărutul

  1. Buna dimineata ” PASIUNEPURITATESIPACAT” !
    Multumesc pentru vizita si comentariul facut pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2015/09/02/

    Cum eu am o deosebita PASIUNE pentru tenis
    iar sufletul Simonei Halep e plin de PURITATE,
    ar fi chiar SIPACAT sa nu mai treci pe la mine pana la finala turneului „US OPEN” 2015 mai ales ca drumu-i lung si mie nu-mi place sa-l parcurg singur ! 🙂
    Weekend placut si de la mine un fratesc ” SARUT ” ! 🙂
    Cu respect,
    Aliosa.

Lasă un răspuns

