Adieri de vânt

 10846408_782653611770657_84552235348218094_n                                                           (img. nu-mi aparţine)
Adieri de vânt
*
 Nu mai vine fericirea să-mi deschidă uşa,
dar nu-i nimic.
Vor ţine părerile de rău umbră arşiţei sufletului,
când durerea îi va sfârâi ca jăratecul stropit cu apă.
Nici nu mai  vreau să-mi adie vântul în pomii vieţii
daca nu au fructe,
nici nu mai vreau să-i privesc,
fiindcă nu i-am sădit eu!
Doar umblă vestea  că totul se poate sfârşi,
fără umbră durerii,
fără fericire,
fără pomi cu fructe
şi chiar fără a sădi!
Rezumându-se totul la adieri de vânt,
ce mă plimbă de la spate prin viaţă,
un vânt, care nici măcar nu-i al meu!
4 răspunsuri la „Adieri de vânt

Lasă un răspuns

