Râzi cu mine :)

10849899_305311536325558_1130165705368286559_n
                                                       *
                                        Cadoul de nuntă:
Trei prietene bune au hotărât să-şi facă cadou la nuntă fiecăreia o cămaşă de noapte.
Zis şi făcut. Se mărită prima iar celelalte două îi fac cadou o cămaşă de noapte superbă.
Se mărită a doua şi celelalte două îi fac cadou tot o cămaşă de noapte.
Se mărită a treia, celelalte două prietene îi fac cadou un fular.
Mireasa supărată foc:
– Dar nu aşa ne-a fost înţelegerea!
– Lasă dragă nu fi supărată, au zis celelalte, că şi la noi cămaşa de noapte tot pe la gât ne ajunge.
                                                                        *
                                          Despre servici
După vreo două săptămâni de la operaţie, mă întâlnesc cu doctorul meu:
– Ei, şi ce-ai mai făcut, mă întrebă el.
– Păi, ce să fac…zic, trândăvesc în fotoliu toată ziua, mai beau un ceai, mai navighez pe internet, mai scriu mesaje colegilor mei…chestii dintr-astea.
Atunci el s-a enervat şi mi-a spus:
– De ce nu m-ai ascultat, doar ţi-am spus că n-ai ce căuta la serviciu cel puţin două luni!…
                                                                    *
                  Despre prietene
Două prietene:
-Ce pasăre preferi?
-Păunul…dar tu?
-Şi eu la fel, când pă unul, când pă altul…!
                                     *
10885584_312373742286004_973265128701723836_n
                                                                  *
6 răspunsuri la „Râzi cu mine :)

  1. Crăciun fericit, îţi doresc, Daniela împreună cu toţi cei dragi ai tăi.
    Multă sănătate, fericire şi numai bine! Te îmbrăţişez cu mult drag ❤ 🙂

Lasă un răspuns

