Idealuri trandafirii

10003438_727487237284143_935220455_n                                                                                    (img. nu-mi aparţine)

                                                                                                  *

Idealuri trandafirii

              *

Privesc în trup

ca într-o cameră goală,

prăfuită şi uitată de timp.

Pe podeaua sărăcăcioasă

o cană de cafea aburindă

lasă semn că mai locuieşte cineva acolo.

Privesc în trup

ca într-un ocean cu dureri

cu apele pustiite,

biciuit de vânturi furioase şi reci.

Privesc la trup

ca la un necunoscut,

ca la un sarcofag,

cuşcă ce limitează libertăţi!

Privesc la trup

şi n-aş mai vrea să mă îmbrace,

cotloannele-i prea strâmte

nu-mi pot încape marginile sufleteşti,

şi îmi sfărâmă

idealurile libertăţilor mele trandafirii!

                               *

( poezie, cu care am participat la concursul literar Romeo şi Julieta la Mizil 2013)

4 răspunsuri la „Idealuri trandafirii

  1. Interesanta abordarea ta asupra trupului. Dar fiecare cu viziunile sale … Mi-a placut ideea de inceput.
    „Privesc în trup
    ca într-o cameră goală,
    prăfuită şi uitată de timp.
    Pe podeaua sărăcăcioasă
    o cană de cafea aburindă
    lasă semn că mai locuieşte cineva acolo.”

    adica sufletul a plecat sa zburde in libertate, dar si-a lasat cafeaua, semn ca se va intoarce. Iar podeaua e saracacioasa tocmai pentru ca sufletul nu sta prea mult acasa, colindand liber prin tainele lumii. Frumos

Lasă un răspuns

