Despărţire

1613889_693172047423410_6670249684440925141_n

                                                                         (img. nu-mi aparţine)

Despărţire

 

Nu aveai dragoste destulă

când m-ai întâlnit şi te-am urmat,

ţi-am împrumutat din dragostea-mi nebună

ca mai târziu durere să-mi fi dat!

 

M-am mulţumit cu cât a fost

şablonul dragostei mai mare decât ea

şi-n loc de omul ce-mi erai

eu te-am făcut pe cerul meu o stea!

 

Timpul nebunul, a copt la focul nostru

ziua de ieri să-şi aibă astăzi rostul

şi aprinzând pe cerul nopţii stea

mi-a spus că nu mai este el, e numai ea!

16 răspunsuri la „Despărţire

  1. Minunate versuri, Daniela şi foarte emoţionante.
    Îţi mulţumesc mult că le-ai împărtăşit cu noi.
    Un week-end minunat îţi doresc şi numai bucurii! 🙂

  2. Daniela,
    Când astfel de rime citeşti
    Simţi cum te îndrăgosteşti,
    De sufletul ce le-a trăit
    Şi nu a ezitat, să le fi povestit.
    Că poezia ta exprimă
    O stare umană, deplină.
    Cu bune, grele încercări,
    Între pământ şi sori.
    Onu

Lasă un răspuns

