Să zâmbim :)

10417435_1536172159953991_9202110511680894037_n

  (img. nu-mi apartţine)

O babă se duce la ginecolog:
– Domnu’ doctor, îmi curge sânge din păsărică 😦
– Când aţi făcut ultimă oară sex?
– În 1946 toamna.
– Doamnă, nu este sânge, este rugină!

738726236

O prostituată merge la un doctor de chirurgie plastică şi îl roagă să îi mai facă o gaură în fund.
Doctorul mirat şi foarte intrigat o întreabă:
– Doamnă ca să vă fac operaţia, aş vrea totuşi să ştiu şi eu motivul care vă determină la un asemenea fapt.
– Doctore, fiindcă în ultimul timp businessul îmi merge foarte bine, aş vrea să deschid un nou punct de lucru.

b5

(img. nu-mi aparţine)

Soțul și soția, toată noaptea au făcut sex. A doua zi, vecinul, moș Ion, i se plânge soțului:
– Vecine, seara, când voi faceți sex, strigătele și gemetele voastre, se aud în tot blocul. Nu ați putea s-o faceți mai în liniște?
– Cum mai în liniște?
– Fă ce vrei, măcar cu scotch astupă-i gura soției, dar să fie liniște.
Seara, soțul astupă gura soției cu scotch și încep a face dragoste. După prima rundă, soțul strigă:
– Moș Ion, așa e bine?
– Da. – strigă moș Ion.
După a doua iar:
– Și așa tot e bine?
– Da.

Şi tot aşa s-a repetat de câteva ori. Pe la unu noaptea, soţul iar :

_ Moş Ion, da aşa nu te deranjează?

La care moşul, vădit iritat:

_ Scoate-n pi…da mătii schotch-ul acela, că deja toţi vecinii cred că mă f… pe mine!

*

12 răspunsuri la „Să zâmbim :)

Lasă un răspuns

