E posibil

 

396249_240084292787299_415585852_n

(img. nu-mi aparţine)

E posibil

Să cred că mă iubeşti, îmi ceri,

privind în ochii tăi verzui şi mari

când cerul tău se-doaie sub atingerea mea,

ce poţi tu copil de om să-mi dai,

mai mult decât pe tine!

 

Şi aş putea să cred într-o noapte,

când paşii noştri se vor prea plimba

şi vorbind gurile noastre se vor săruta,

trimiţându-ne veste că da,

e posibil!

 

Şi pentru o clipă să vedem Raiul

tu verde, eu albastru

şi-o clipă a timpului vieţii

să fugă spulberată

de tăria fericirii noastre!

 

Lasă un răspuns

