Şi sufletul?


10013616_730302360335964_873811324_n

     (img. nu-mi aparţine)

   Şi sufletul?

Mi-am uitat trupul mergând pe o stradă,

ce foşnet de suflet să-l mai îmbie acasă?

Într-însul mistreţii durerii cu colţi mari şi albi

râmau pe cărarea inimii de eri,

poate o mai fi vreo fereastră uitată deschisă

aş striga înăuntrul lui ca într-un puţ părăsit,

s-ar răsuci cumva strigarea mea

torcând prin vene fir de deşteptare,

sau poate nu mai pricepe tocitura cuvintelor ,,hai acasă”

Las lemnele minţii să ardă în focul gândurilor,

eu mă duc disperată după el,

aşa fac de când m-am născut.

Şi trăirile mele… şi sufletul?

2 răspunsuri la „Şi sufletul?

Lasă un răspuns

