Ultimul marş

1960033_726719327360934_293763921_n

(img. nu-mi aparţine)

Ultimul marş

*

Da, în inima mea e o  durere,

ca un jar usturător de foc

pe care-l calc în fiecare zi

cu sufletul desculţ.

Da, inima mea e o cale ferată bătrână,

zguduită de mai multe ori pe zi

de trenurile năucitoare ale deznădejdii

cu vagoane pline de agonii.

Da, inima mea e un port părăsit,

unde nu mai debarcă nimeni

şi de unde nimeni şi nimic nu mai pleacă,

prea goale şi alunecoase îi sunt hambarele  sentimentelor

pentru a se mai prinde de pereţii lor goi, simtimente umane.

Da, inima mea e o Siberie de viscole dureroase

prin care-mi plimb sufletul pe înserate,

fără cuvinte, fără tânguieli,

ca la un marş al unei morţi mute

care nu mai poate spune nimic la nimeni.

*

6 răspunsuri la „Ultimul marş

Lasă un răspuns

