Subjugare

 

1554396_488468214605326_1503650721_n(img. nu-mi aparţine)

Subjugare

***

Sunt un suflet robit

de necesităţile trupului

şi mă ţin ca un vis edenic

de grinzile pieptului

imaginându-mi că voi putea zbura cu el,

însă mă atârnă greu,

ca o noapte ploioasă

peste şoldurile mâloase ale Pământului.

Sunt un suflet

sau o rană,

prea adâncă

şi prea aproape de capăt

să mă mai vindec?

***

12 răspunsuri la „Subjugare

  1. Imi place foarte, foarte mult. Cand iti citesc poemele gandul ma duce inspre Bacovia. Este poetul meu de suflet :). Apreciez ca poeziile tale au consistenta. Ma bucur ca am deacoperit prin poeziile tale un om atat de sensibil:)

    • Plăcerea e întotdeauna de partea mea, când reuşesc să ajung la suflet. Cât despre Bacovia, pot spune că il ador ca poet, îl consider deosebit, aşa cum cred că eşti şi tu, nu mulţi văd printre rânduri, ai stofă de bun observator! Mulţumesc de apreciere! E o poezie pe care eu o iubesc şi pe care ţi-o recomand ,,Invitaţie,, e una din poeziile mele preferate, prin rândurile ei poţi vedea ceea ce mi-aş dori să văd în fiecare om, sau măcar dorinţa de a se deschide celorlalţi spre comunicare sinceră.

Lasă un răspuns

