Recunoaşterea

1527079_479506375492723_318281211_n

(imaginea nu-mi aparţine)

Recunoaşterea

***

Îmi mustea trupul de-atâta dragoste,

ispitindu-mă să ies din el,

să-i pot privi şi atinge turbăria-i.

Am apăsat mai întâi pe cap,

imediat au ţuşnit imagini, gânduri, vise

şi chiar cuvinte,

apoi am călcat peste pieptul impunător,

scârţâitul durerilor îmi umplu sufletul de nelinişte,

au ieşit apoi iubirile ciungi,

cele cu început şi sfârşit,

la urmă, greu de tot,

au ieşit iubirile neterminate,

în nici una din toate acestea nu m-am regăsit!

Am privit tristă împrejur…

într-un târziu m-am hotărât,

să las o urmă şi pe cer,

atât cât am atins c-un deget,

unde îndată mi-am zărit chipul,

recunoscându-mă!

***

4 răspunsuri la „Recunoaşterea

Lasă un răspuns

