Aniversare

2300

Aniversare

*

Astăzi, eu (scriitoriceşte vorbind) şi bloguşorul meu împlinim un an!

Nu am început să mergem în picioruşe încă, dar încercăm, cu bune cu rele, zilele  au trecut şi iată-ne prinşi într-o formă, să zicem una frumoasă, aşa îmi place mie să cred 🙂

Nu puteam să trec de această zi, fără să amintesc de acest lucru, pentru mine unul minunat, care mi-a adus un strop de fericire.

Vă mulţumesc tuturor celor care mă urmăriţi, cât şi celor care au venit pe aici în trecere, mi-aţi făcut viaţa mai frumoasă şi m-aţi ajutat să învăţ lucruri noi.

Cu drag şi respect, Daniela!

*

9 răspunsuri la „Aniversare

  1. Pingback: Pachețel de primăvară | Fulg de Papadie

Lasă un răspuns

