Faţa fericirii (Scrisori către înlăuntru)

1533944_653010268089536_1256859600_n

(img. nu-mi aparţine)

Faţa fericirii

***

Am băgat mâna trupului

ca într-o fântână,

în suflet,

să scot misterele

îndrumătoare spre fericire

descuindu-le cu cheia cuvântului.

Şi-am scos fericirea însuşi,

un soare strălucitor de Rai

rostogolindu-l  ca pe un bolovan de foc

peste ghizdurile fântânii,

topindu-mi trupul de-atâta fericire

şi curgând ca lava peste pămănt.

Ah, trupul meu,

fântâna mea

plină de suflet,

bolovanul meu de fericire,

n-am vrut să vă distrug,

ci doar să arăt lumii

cum arată faţa adevărată a fericirii!

***

Lasă un răspuns

