Viitor fatal (Scrisori către înlăuntru)

546013_668676179851609_316496325_n

(img. nu-mi aparţine)

Viitor fatal

***

În maşinăria aerului condiţionat

al trupului,

s-au infiltrat otrăvuri

perturbându-mi tot sistemul,

aşa se întâmplă cam peste tot,

numai că maşinăria

e întotdeauna alta.

De aici mi se trage

reumatismul sâcâitor

al vertebrelor bacoviene

şi durerea timpurie

a coloanei vertebrale eminesciene,

mai ales când respir trecut.

Când respir prezentul,

mă doare tot corpul

zdruncinat de căderea

culturii literare lumeşti

în dezinteres

din ultimii ani.

Unii îmi fac câte o injecţie

pe ici, pe colo,

cu câte-un poem,

pentru a nu-mi fi

moartea viitorului poeziei

fatală.

***

4 răspunsuri la „Viitor fatal (Scrisori către înlăuntru)

  1. „…respir trecut.

    Când respir prezentul,

    mă doare tot corpul

    zdruncinat de căderea

    culturii literare lumeşti” – un adevăr trist!
    Foarte bine punctat! Felicitări, Daniela!
    Mi-au plăcut versurile.
    O zi minunată îţi doresc, Daniela! 🙂

      • Mă bucur mult că ţi-a plăcut ce-ai găsit pe blogul lui Cristi. Are articole excelente şi diversificate. Mie îmi place foarte mult. Nu ştiu de ce nu ai putut lăsa nicio urmă. Trebuie sa urmezi paşii aceea de la comentarii, ar fi bine dacă ai fii logată pe wordpress, nu chiar anonim. Iar în cazul în care nu reuşesti, încearcă şi cu anonim dar semnează-te. 🙂

Lasă un răspuns

