Piciorul sufletului (Scrisori către înlăuntru)

1524812_421490911313302_666849001_n

(img. nu-mi aparţine)

Piciorul sufletului

***

Mi-a tăiat trecutul

măna dreaptă

şi-am scris o perioadă

cu mâna stângă,

mai târziu mi-a tăiat

şi braţul stâng,

silindu-mă să scriu

cu picioarele.

Cel mai tare m-a durut

când mi-a mutilat

piciorul drept…

nu mi-a rămas

decât să scriu

cu piciorul stăng

al sufletului

şi scriu!

***

2 răspunsuri la „Piciorul sufletului (Scrisori către înlăuntru)

  1. Auto ironie ? Cam prea dură chiar dacă acel „al sufletului” din final vine să o îndulcească nițel. Piciorul tot picior rămâne și ocupația lui de bază va fi tot aceea de a călca în străchini.

Lasă un răspuns

