Dragostea mea

 

1453385_667485643303996_2077810096_n

(img. nu-mi aparţine)

Dragostea mea

***

Dragostea mea,

ai curs din ulciorul sufletului

găurit de dor,

răcorind suflete străine,

care şi-au adăpat cu tine

arşiţa trupurilor,

oarbe la vederea

frumuseţii tale.

*

Dragostea mea,

te-ai sfărâmat

ca pâinea veche,

risipindu-ţi firimiturile

pe masa neşansei,

lăsându-te ciugulită şi îngrăşând

duşmanii, nu prietenii.

*

Dragostea mea,

am stat la masă cu tine

în seara aceea…

când ai fost minţită şi trădată,

te-am lăsat să crezi

şi să speri,

apoi te-am luat acasă

unde mereu te-ai simţit singură

şi de nici un ajutor.

*

Dragostea mea,

ai ars cu flacăra ta

tot răul care te-a înconjurat,

luminând drumul multora

aflaţi în bezna peirii,

fără răsplată,

până ce-ai rămas

cenuşă mie

şi amintire.

*

Dragostea mea,

floarea mea cea mai sfântă,

fără tine grădina sufletului

e ca un Rai fără crini

şi totuşi,

te-am lăsat ruptă!

*

Dragostea mea,

mi-e un dor sfâşietor de tine!

Dacă ai mai putea veni

din când în când

pe la mine…

***

5 Ianuarie 2014 Suceava

7 răspunsuri la „Dragostea mea

Lasă un răspuns

