O călătorie

1525426_429926867136373_2046451094_n

(img. nu-mi aparţine)

O călătorie

***

Te invit într-o călătorie,

înlăuntrul meu,

în stânga uşii e inima,

ruina unei clădiri

ce s-ar fi dorit a fi cetate!

În dreapta,

sunt amintirile cu  oamenii pe care îi iubesc

şi înainte, e cărarea vieţii…

Dacă doreşti s-o vezi,

te pot ajuta să mergi printre bolovăniş!

După uşa aceasta e camera cu răutaţi,

dincolo în dulap,  sertarul cu fapte bune,

iar în această cameră,

sunt tablourile celor care îmi fac rău!

Să nu te întrebi de ce primul tablou înfăţişează

însuşi chipul trupului pe care îl port!

Priveşte acest salon luminos,

aici mă retrag să dansez cu poezia,

îmbrăcând trupul,

cu rochia tacerii,

lasând sufletul să vorbească.

Pădurea aceea imensă, care se vede

e a oamenilor pe care nu-i cunosc încă.

Norii albi ce împodobesc culmile acelor munţi

sunt visele…

mai încolo nu poţi vedea,

lumina slabă a neputinţei

nu poate pătrunde viitorul!

Dar poţi simţi că undeva la capătul cărării

e uşa aceea,

pe acolo vom  pleca!

***

4 Ianuarie 2014 Suceava

11 răspunsuri la „O călătorie

  1. Cea mai mare porcărie pe lume e să „intervii” în poezia cuiva. Ştiu asta foarte bine dar, te rog cât pot eu de frumos să mă ierţi, nu mă pot abţine. Mie îmi pare că ar fi „sunat” mai bine :
    Priveşte acest salon luminos,
    aici mă retrag să dansez cu poezia,
    DEZbrăcându-mi trupul,
    de rochia tacerii.
    Nu mă băga în seamă. Poezia e foarte frumoasă iar eu nu sunt decât un bărbat obişnuit să se gândească în primul rând la cum să facă să dezbrace o femeie, decât la a o îmbrăca. 😳

Lasă un răspuns

