Iubeşte-mă!

1470352_663572603695300_1301332290_n(imaginea nu-mi aparţine)

Iubeşte-mă!

***

Iubeşte-mă cel mai frumos,

ca pe-o floare de crin albă,

sărută-mă împingându-mi dragostea

mai adânc înăuntrul trupului,

strânge-mă la piept,

ca pe destinul cel mai dorit în viaţă!

*

Iubeşte-mă cel mai frumos,

în fiecare celulă,

cum iubeşti fericirea!

Ţi-am găsit ochii în inimă,

dorind să vezi câtă mai sunt,

mai sunt cât o noapte de foc,

cât o noapte de jar,

cât o noapte de şoapte,

iubeşte-mă cel mai frumos,

iubeşte-mă câtă mai sunt,

iubeşte-mă!

***

7 răspunsuri la „Iubeşte-mă!

Lasă un răspuns

