Uşa ta

1463648_624965694228751_38254489_n

(img. nu-mi aparţine)

Uşa ta

***

Rătăcită prin lume,

am privit la fereastra ta,

am bătut la uşa fiecăruia dintre voi,

fără să ştiţi!

*

Unii dintre noi,

ne-am  întâlnit

într-una din zile pe stradă,

am schimbat priviri, înţelesuri,

având aceleaşi gânduri,

luptând pentru aceleaşi vise,

admirând aceleaşi lucruri

şi  iubind poate acelaşi bărbat,

sau aceeaşi femeie!

*

Doream  să ştim

mai multe unii despre alţii,

am vrut să ne vorbim chiar,

tu cu mine,

eu şi cu tine,

împreună putem construi

o altfel de lume,

una mai frumoasă!

*

Rătăcită prin lume

am privit la fereastra ta,

am bătut la uşa fiecăruia dintre voi,

fără să ştiţi,

fără să ştiu,

că e chiar uşa ta!

***

13 răspunsuri la „Uşa ta

Lasă un răspuns

