Amurg de foc

Amurg de foc

***

Amurg de foc,

presară în mintea mea

din jarul tău,

să-mi ardă  gândurile,

ca tufele de  spini  pe un câmp pustiu,

rămânând în urmă sufletul să fumege,

cum fumegă Etna!

Să mă cuprindă noaptea,

adânc de tot,

până să nu mă mai pot vedea!

Să zac în întuneric,

ca ruinele unei cetăţi

bântuite de amintiri!

***

9 răspunsuri la „Amurg de foc

  1. poate am să supăr, deşi nu aceasta e intenţie mea… în conţinut poezia „arde”, atinge sufletul fumegând al celor dintr-un amurg, dar ce facem cu limba română? De ce nu folosim diacriticvile? De ce zdrenţuim acest amurg de foc? Oare la un spectacol de gă suntem primiţi în haine zdrenţuite?
    Mi-ar fi plăcut să promovez postarea… dar majordomnul de la intrarea în amurg m-a oprit pe motiv de „ţinută obligatorie”…

    • Bună şi bine a-ţi venit pe la mine! Nu mi-a venit bine când am văzut cele srise, dar nu
      m-am supărat, îmi cer scuze faţă de toţi cei care au intrat pe blog, o să mai dureze până o să corectez tot pe aici, cât despre promovare… nu ştiu cât interesează poezia mea, având în vedere la câtă poezie de calitate se scrie. Vă mulţumesc de intenţie şi vă doresc o zi bună!

  2. Pingback: Amurg de foc | Cronopedia

  3. Foarte frumos! Versurile astea îmi amintesc de unele similare scrise de mine mai demult, doar că acolo sufletul, ochii se voiau atinse de foarte multă lumină, de soare…

    Apropo dacă ai nevoie de ajutor pentru conversia automată a diacriticelor dintr-un text, găsești aici: http://diacritice.opa.ro/
    După ce ai convertit textul este nevoie totuși de o verificare din partea ta, pe alocuri mai este nevoie de ceva corecturi. Oricum este mult mai ușor decât să stai la fiecare cuvânt să faci asta.
    O zi faină! 🙂

Lasă un răspuns

