De după geam

De după geam

***

De după geam privesc în viaţă,

Nu-i soare, dar e dimineaţă.

În cel mai mult din timp eu tac,

Privesc trei ciori într-un copac

În rest eu meseria-mi fac.

*

De după geam privesc în viaţă,

Ceva în mine mai vibrează,

E pauza de la amiază,

Când mă pitesc într-un veceu

şi scriu şi eu…

*

De după geam privesc în viaţă

Şi zarea pare înnegrită

E seară şi-s dezamăgită

O zi din viaţă a mai trecut,

Of, chip de lut!

***

8 răspunsuri la „De după geam

  1. Minunate versuri, Daniela!
    Îţi mulţumesc pentru că împărtăşeşti cu noi.
    O seară minunată îţi doresc!
    Te îmbrăţişez cu mult dag. 🙂

  2. „Life after watching window

    And the horizon looks blackened

    It’s evening and I’m disappointed

    A Day in the beef has passed ,

    Oh, chip clay !”
    Belle mot mon ami merci de part pour nous

Lasă un răspuns

