Casa mea, Pământul

Casa mea, Pământul

***

Mi se frânge vocea

în încăperea gurii,

nu pot a spune lumii

acuşi n-0m mai fi unii!

*

Trista mi-e privirea,

şi privesc la cer

gândind că am să pier,

mormânt va fi Pământul

sub care eu mă cer!

*

Fiinţa mea acuma-i

acuşi, nu va mai fi,

nici nu se va şti,

nu va cădea vre-o stea,

Pamântu-i casa mea,

din pământ ieşit-am

în Pământ mă-ntorc!

***

7 răspunsuri la „Casa mea, Pământul

    • Din pacate si realitatea e la fel de trista…..ne este foarte greu sa acceptam ca vom muri si ca vom redeveni tarana…..cel mai trist e ca in aceasta calatorie in viata nu ne bucuram ci cautam sa ne facem rau unii la altii…..poate ca ar fi putin mai bine daca am fi nemuritori?

      • Exista iertare acum și aici pentru toate relele săvârșite. Sângele lui Isus mai spală încă păcate. După ce te pocăiești de păcate, El le aruncă în marea uitării. Minunat :). Dar să nu mai păcătuim, ci să trăim în ascultare de El. Și când ni se sfârșește călătoria pe pământ, Îl vom întâlni față în față și ne va spune: „Bine a-ți lucrat. Intrați în bucuria Stăpânului vostru.”
        „El va șterge orice lacrima din ochii lor. Și moartea nu va mai fi”.

Lasă un răspuns

