Toamna

10639599_748592948521515_7318666069644172725_n                                                                      (img. nu-mi aparţine)

Toamna

***

Pe altarul tău din frunze,

ţi-ai lăsat culoarea toată,

îată-te şi cununată,

purtând voal din brumă deasă

de prin luncă adunată!

*

Toamnă, anotimp pustiu,

mângâiat de soare blând,

mi-aş dori ca să te vând,

pe un nastur’ cenuşiu

şi să-l port mereu la haină

amintindu-mi că exişti,

anotimp cu ochii trişti!

*

Cerul meu de primavară

ce te-ai  murdăit de gri,

toamnă, dacă tu n-ai fi,

fericire-ar fi să-mi ţină

cât pe lume aş trăi!

*

Eşti ca bătrâneţea vieţii,

când priveşti cu nostalgie,

la ce-ai vrea ca să mai fie,

şi la ce puţin mai este

pân’ la fine de poveste!

*

Toamnă, dacă tu n-ai fi,

Fericire-ar fi să-mi ţină

cât pe lume aş mai fi!

***

3 răspunsuri la „Toamna

Lasă un răspuns

