Terra

Terra

***

Sunt o scanteie

din focul viu al vieţii,

ce i-am simţit tăria

prin cheia sufletului,

care mi-a descuiat uşa secretă

a vieţii pe dinauntru.

Astfel, am putut proba pantofii cerului

cu privirile,

şi intr-un joc al minţii,

am îmbrăcat rochia asortată

a furnicarului lumii.

Sunt clipe de neuitat…

când am dansat cu roua

şi cu ploaia pamantului,

când mi-am stârnit plăcerea

cu o adiere de dragoste

şi mi-a gadilit inima,

când am simtit inocenţa

mirosind praful de pe străzile copilăriei,

când m-am facut femeie

păşind pe treptele anilor.

Apoi, l-am cunoscut pe Dumnezeu,

pe când gustam o cupă de durere,

dar nu l-am recunoscut!

Era atât de schimbat,

decât cel de care mi se povestise…

Râdea ironic.

Eu n-am ştiut

că îmbrăcându-mă în trup,

n-am să mă mai pot dezbrăca,

decât atunci când vrea El!

M-am privit

şi trupul era cu mine!

Tot atunci am aflat

de nimicnicia existenţei mele din univers

şi că nu-mi poate fi casă,

decât Terra!

***

5 răspunsuri la „Terra

Lasă un răspuns

