Unul

Unul

***

Sunt umbra din oglinda

Cea care crezi ca esti,

Si-ti stiu cantarea pasilor  si lumea fericirii,

Atunci cand imi zambesti!

*

Sunt trupul tau

Mulat pe al tau suflet,

Si dorul cautarii

In al mintii tale umbet!

*

Sunt sfantul tau sarut

Nedezlipit de buze,

Si cea pe care-o chemi

In vis curtat de muze!

*

Sunt cerul tau albastru

In care ai  scapare,

Cand cu pamantul greilor tai ochi,

Privesti plin de visare!

*

Sunt partea nevazuta

A adancei  tale firi ,

Si jumatatea sortii,

Ce vietii o inchini!

*

Iubitul meu,

Mai simti ca suntem doi ,

Cand pasii tai pe pasii mei

Calcand s-atat de moi?

*

In jocul trupurilor noastre,

Mai simti al cui e bratul?

La-nsiruiri de sarutari,

Mai poti tu rupe lantul?

*

De-ar fi s-adorm, de-ar fi s-adormi,

Sa creasca-n locul nostru pomi,

Si din bataia frunzelor in vant,

Tu mie sa imi canti, eu tie sa iti cant!

***

2 răspunsuri la „Unul

Lasă un răspuns

