Cerul morţii

1452227_612178632178570_972978608_n

                                          (img. nu-mi aparţine )
Cerul morţii
***
Mi-am muşcat însângerata buză,
Când soarele plângea în asfinţit
Şi-abea târziu în noapte-am adormit,
Plângând cu tânguieli de-ndrăgostit.
*
Căci mă durea întâiul meu sărut,
Ce smuls mi-a fost de cine n-aş fi vrut
Şi arse ca de foc de prima-mbraţişare,
Dor braţele, azi singure si goale.
*
Cu zorii cerului aş vrea ca  să mă spăl,
De chinu-nverşunat al nopţii,
Să scuip pe rana vie a sorţii,
Că m-a purtat prin cerul morţii!
***
Lasă un răspuns

