Pentru hotul meu de Rai!

Pentru hotul meu de Rai!

***

Mi-am dat Raiul, pentru tine,

Dulce inger cu ochi calzi,

Si minunile de visuri,

Pentru dulciul tau obraz!

*

Mi-am dat linistea si pacea,

Pentru tine, crine alb,

Sa-ti ating fruntea inalta,

Si sa-ti simt sarutul cald.

*

Ti-am dat sufletul in palme

Visand poate ca m-adori,

Doar pentru o imbratisare,

Pe-nserate sau in zori!

*

Ah, iubirea mea cea toata

Si dorinta-mi desfranata,

Eri, mai toate-au fost a tale,

Te-am iubit prea mult, prea tare,

Si-am platit fara-ndurare!

***

 

 

Lasă un răspuns

