Oare de ce?

Oare de ce?

***

Mi-e dor pe langa marginea inimii de tine,

In locul in care i-ai stat imprejur,

Mai ales cand ma vizitezi imaginar.

Vocea de-atunci, o aud acum,

Veche si modificata,

Transmitand insa acelasi mesaj.

*

Mi-e dor prin mijlocul ochilor de tine,

Cand fulgerator te vad parca aievea!

Mi-e dor prin palmele mainilor de tine,

Cand simt lipsa jucauselor tale palme!

Mi-e dor prin amestecul sangelui de tine,

De cand ne-am simtit trupurile!

*

Mi-e dor prin imprejurul meu de tine,

De atunci de cand nu-mi mai esti prin preajma!

Mi-e dor de prin toate ranile de tine

In care mi-ai lasat durere!

Mi-e dor prin toate cotloanele vietii de tine,

Oare de ce?

***

2 răspunsuri la „Oare de ce?

Lasă un răspuns

