La revedere

La revedere

***

Ma durea basca

Cu care toata ziua am umblat in mana.

Nu mai voiam sa tin soarele pe cer,

Asa ca l-am bagat intr-o plasa.

Mi-am leganat mersul  putin mai tare

Si ma jucam in minte cu un bob de fasole uscat.

Era vara, c-am pe terminate

Si dezgropata de trei zile.

Nu-mi mirosea decat a pamant ars de dupa ploaie.

Intr-un fes cu motul taiat

Tineam fericirea strans,

Era stoarsa proaspat din inima,

Mi-ar fi incaput intr-un borcan de patru sute de grame!

De sub camasa descheiata si putin murdara,

Se zarea sufletul,

Il scutura-i putin cu palmele de praful cazut peste el din belsug

Si inaintam cu un mers saltaret,

Prin gradina buruienoasa a Iadului,

Era o scurtatura, sa pot ajunge mai repede in Rai,

Insa am observat ca portile sunt zavorate,

S-or fi temand si astea de hoti!

Ciocanesc, si astept…

Intr-un tarziu poarta se deschide

Si iese viata de apoi,

Imi face semn sa o insotesc.

La revedere,

Nu stiu daca ne vom mai vedea!

***

Lasă un răspuns

