Rugina mintii

Rugina mintii

***

A dat rugina-n mintea-mi, prin incaperi inchise de destin,

Iar la chemari de inspiratii, nu mai vin…

Din inceputuri  imi scartie dorinta,

Si-a inceput de ieri, sa-mi mearga in picioare suferinta!

*

Rasfrangerea de suflet nu ma mai incape,

Si visurile toate astazi imi merg schioape,

Iar in cotloanele dosite ale mintii,

Razboaie-si dau ateii si cu sfintii

*

Am devenit epava cu incaperi prea ude,

Sa ma salvez din trup, nu mai am unde…

Si daca trec hotarul mortii, mana sa nu-mi dati,

Sa va salvati de mine, sa plecati!

***

2 răspunsuri la „Rugina mintii

  1. Minunate versurile, Daniela, chiar dacă se simte în ele o undă de tristeţe, de dezamăgire! Ultima strofă mi-a atins sufletul! E răscolitoare…
    Îmi place mult cum scrii!
    O seară minunată îţi doresc, Daniela şi-o nouă săptămână excelentă! 🙂

Lasă un răspuns

