Mi-e dor de tine

Mi-e dor de tine

***

Ce melodii frumoase

Din frunze-mi canta plopii,

De satul meu natal

Cu inima m-apropii!

*

O, drum ce duci spre ale mele temelii,

Copilaria toata tu mi-o stii!

In praful tau, eu fericirea mi-am gasit,

Sarut pe-a ta carare, ce m-a calauzit!

*

O, cuib de pat cu scanduri,

Odihna ta mi-ai dat,

Si-n nopti intunecoase,

Prin visuri m-ai purtat!

*

O, loc de leagan sfant,

Azi, m-am intors, vezi bine,

Cu lacrimile-n ochi,

Sa-ti spun, mi-e dor de tine!

***

4 răspunsuri la „Mi-e dor de tine

      • Te cred, Daniela. Îţi mărturisesc sincer, uneori, mă cuprinde un dor cumplit, de satul în care am copilărit, încât, mi-e dor chiar şi de pietrele de pe drum… 🙂

      • Sincer, n-am crezut ca poate arde asa sufletul, dorul de origini, uneori ma chiama atat de puternic, incat as pleca ca o pasare in zbor! Mi-e dor Stefania, asa cum si tie ti-e dor, de pietre, de iarba pe care zburdam, de ulitele pe care le-as saruta pamantul si de pomii care isi miscau vrunzele in zilele de toamna, cand eu imi scriam temele in ceardacul casei mele parintesti!

Lasă un răspuns

