Steaua

1554396_488468214605326_1503650721_n

                                             (img. nu-mi aparţine)
Steaua
***
Şi după zeci de ani,
O stea din hău se-ntoarce,
Cu palida-i lumină,
Răsfrântă-n mii de ace.
*
Ea, se opreşte-o clipă
Şi pleacă spre trecut,
Acolo vrând să cate ,
Ce crede c-a pierdut.
*
De teamă n-al ei zbor,
Lumina îi păleşte,
Întunecata cale,
Cu greu îşi desluşeşte.
*
Şi umblă ne-nţeleasă
După un miez de foc,
Să-i lumineze calea,
Să-i poarte el noroc.
*
Pe unde îl zărise,
Sunt ani şi nu mai ştie,
S-a stins acel foc dulce,
Sau oare să mai fie?!
***
2 răspunsuri la „Steaua

  1. Minunat poemul, Daniela.
    Chiar dacă se simte o undă de tristeţe în el, l-ai scris foarte bine! Imi place –
    Îţi mulţumesc mult pentru că ai împărtăşit cu noi!
    O seară minunată îţi doresc, Daniela! 🙂

    • Multumesc, pentru frumoasele cuvinte, iar placerea e a mea ca pot sa bucur sufletele cu ceva placut:) o seara minunata si tie! Eu din pacate am foarte putin timp liber si intru destul de rar, o data pe zi, din fuga…..mai des spre sfarsit de saptamana. Numai de bine sa aud, te mai astept pe aici popici!

Lasă un răspuns

