Sa-ti dau, sa-mi dai!

Sa-ti dau, sa-mi dai!

***

Mangaie-mi sufletul pe rani,

Iubirea ta cea sfanta da-mi,

Si-ti dau in schimb iubirea mea,

Ce poart-un Rai intreg in ea!

*

Si schimb pe schimb, sa-ti dau, sa-mi dai,

Mai l-antuneric draga, hai,

Sa te invat, sa ma inveti,

A amorului secrete si poveti!

***

23 decembrie 2005

3 răspunsuri la „Sa-ti dau, sa-mi dai!

  1. te rog si aici sa-mi scrii un email cu adresa ta ca sa-ti pot trimite cartea… Eu ti-am scris pe adresa care iti apare la comentarii dar nu mi-ai raspuns.

    • Draga mea, ti-am scris din nou, tot nu ai raspuns. Vezi ca mi-am adaugat o pagina noua pe blog, special pentru tine, Contact se cheama si contine adresa mea de email. Scrie-mi tu, te rog. O zi minunata iti doresc.

    • Scumpa mea, am tot incercat sa dau de tine, dar se pare ca nu ai primit nimic nici tu de la mine, cu speranta ca o sa se rezolve am mai trimis si azi un imail prin pagina creata special pe blogul tau, iti multumesc pentru efortul depus si sper ca o sa fie ok, o zi minunata!

Lasă un răspuns

