O vreme

O vreme

***

O vreme singura sa stau…

Si nu vreau eu, ci sufletul mi-o cere,

Sa-mi macin pietrele durerii,

Fara lumina mangaierii

*

Sa-mi fugaresc privirea

Pe-a Raiului coline,

Si sa-mi ingrop in suflet

Ce te-ai chemat ,,iubire”!

Iar pe al tau mormant,

Sa pun ai mei, toti crinii!

***

2006 IASI

*

6 răspunsuri la „O vreme

  1. Multumesc tare mult de apreciere, iar cine a iubit poezia, o iubeste si acum si o va iubi mereu, e ceva atat de frumos, ca o muzica divina pentru suflet!
    Iti multumesc de vizita si te mai astept!

  2. Pingback: Învingătorul este…. | Dor De Dragoste

  3. Buna seara, ai castigat concursul Cartea Calatoare, te rog sa-mi trimiti adresa completa ca sa ti-o expediez. O seara minunata.

  4. Wow, chiar nu m-am asteptat….nu am cuvinte, e primul concurs pe care il castig, multumesc mult! Imi poti da o adresa de email pentru a putea sa-ti trimit datele?Nu stiu daca e ok sa scriu adresa aici public…sau sa-mi explici cum putem proceda!

Lasă un răspuns

