Intaia mea iubire

Intaia mea iubire

***

Sub cerul Raiului meu sfant,

Sa vii, iubirea mea dintai,

Sa te invat cum se iubeste,

Si cum sa vezi si-n ochii cui!

*

Sa-mi iei sarutul de pe buze

Si sa ti-l dau pe cel mai pur,

Caci, din iubire pentru tine,

Am inflorit ca un condur!

*

Si-atunci, poate- ai  sa-ntelegi,

Ca lumea, nu se-mparte-n sapte,

De esti bogat, de esti sarac,

E tot iubire pan’ la moarte!

***

18 Octombrie 2002

*

8 răspunsuri la „Intaia mea iubire

    • Iti multumesc pentru vizita, ce-i drept eu am un mod diferit fata de tine de a scrie, cred ca ai un stil aparte, e chiar interesant si in mod special, imi plac fotografiile facute de tine, ai un ochi artistic excelent!

      • saru` mana 🙂 eu zic ca cel mai important e sa incerci si sa nu -ti fie teama de critici – sa scrii (sau sa fotografiezi) ca si cum parerea celorlalti nu ar conta deloc… mai tre` sa-mi iau un aparat mai performant… dar inca nu pot…

  1. Multumesc de sfaturi, ce-i drept mi-a trebuit ceva timp pana sa prind curaj sa scriu 🙂 si inca mai am momente in care sovai. Cat despre aparatul foto, sa stii ca si eu ma gandesc la unul, dar is scumpe tare, orcum merita zic eu!

Lasă un răspuns

