Şi vino mai aproape!

1457507_637433402980556_30792684_n
 (img.nu-mi aparţine)
Şi vino mai aproape!
***
Sunt astăzi palatul tău,
eşti oaspetele meu,
păşeşte încet pe marmura  albă a sufletului
şi ascultă-n tăcere
liniştea încăperii.
Aşează-te la masa inimii mele,
ţi-am adus flori
din cele mai frumoase vorbe,
şi din cele mai de preţ mangâieri!
Dă-ţi într-o parte dantelăria ceţoasă a fricii,
să-ţi văd chipul sufletului tău frumos,
azi, nu ne vom răni,
ci vom bea o cupă din vinul dragostei noastre,
şi vino mai aproape!
***
Pentru cel mai de preţ oaspete al sufletului meu!     2.04.2013
***
5 răspunsuri la „Şi vino mai aproape!

  1. Multumesc frumos ….foarte frumoasa poezie …gandurile trairile si sentimentele prind viata pe o coala alba de hartie, atunci cand sunt asternute cu dragoste. Imi place aceasta dedicatie si ideia acesteia.
    Apropos……ți-am spus cât de mult TE IUBESC?
    * frumoasa postare…ca de obicei.

Lasă un răspuns

