Altfel

Altfel

***

Fugeam in maini

Cu rasul pe-o ureche

Si nasturi imi sareau din san

Fara pereche

*

De gardul mintii, sigur ma tineam,

Si mai cantam si din piciorul drept!

Ca Nostradamus mare intelept,

Cu burta viitoru-mi preziceam.

*

Era si soare si luna sus pe cer,

Si noaptea  injura pe dupa bloc,

La papion mi-am pus de ieri un toc,

Sa pot vedea de sus al meu noroc!

*

Urla un ochi, sarind incrucisat,

Dar  gura saritoare  l-a imbratisat,

Si din odaia mea batrana si saraca,

Lua un bat sa-l bata ca sa-i treaca.

*

La miez de noapte, din fuga m-am oprit,

Avea ficatul ciorapi de impletit.

Pe-o margine de strada m-am asezat pe viata,

Si- am adormit bustean, chiar pana-n dimineata!

***

4 răspunsuri la „Altfel

Lasă un răspuns

