Amintiri

10532547_730964863644128_7992240337731722778_n

AMINTIRI
***
Prin praf cu cercul microbuz eram,
Şi câte visuri se năşteau în mine…
Nu-mi ajungeau a Iaşului coline!
*
Spre seară doctoră eram,
Şi mâţa mea mânca mereu pastramă,
Să-şi vindece o nevăzută boală.
*
Câteodată vărul şi preot chiar era,
În uniforma sorăsii mai mare,
Eu dascălul eram şi tămâiam cu sare.
*
În şifonierul mamei era academia,
Pe podina de fân, o scen-aveam de teatru,
Cântam cu vărul meu, când unul şi când altul.
*
Dădeam cu var şi noi cum se dădea în casă,
Numai cu sapa, grebla şi a lui tata, coasa,
Bătaie pe cocoaşă luând cu nemiloasa!
*
Mâncare din noroi făceam într-un borcan,
Şi ne serveam prietenii de joacă,
Iar fericirea toată de-acolo venea parcă!
*
Azi, poarta scarţâie în vânt,
Iar tata, nu mai e acasă,
Să zicem că-i plecat la coasă…
De tot,  chiar de-i plecat demult!
*
Cu ochi îmbătrâniţi, priveşte peste gard,
E mama, care mi-a citit poveşti şi mi-a dat viaţă,
Departe sunt de toţi din a mea viaţă,
Iar la un loc să fim, chiar nu mai e speranţă!
***
7 Martie 2013  Suceava
***
2 răspunsuri la „Amintiri

  1. Momente magice…. din viata noastra ce ne fac sa privim cu nostalgie in urma….marcandu- ne existenta. Le punem la pastrare in strafundurile noastre si mai tarziu constientizam ca acestea reprezinta adevarata comoara a noastra.:) Un suras de primavara pentru o femeie deosebita:)

Lasă un răspuns

