Amurg

Amurg

***

Sunt in amurgul tineretii mele,

Iar copacii anilor mei, pierd din frunze,

Ici colo, vad copacii altor vieti,

Stand nemiscati, privind pe langa viata

Caci au plecat demult…

Le-au ramas doar umbrele!

Pe strada vietii,

Copacii anilor mei, sunt singurii copaci

Care au mai ramas,

Sunt straini si nu cunosc, decat singura lor limba,

Iar cand vorbesc intre ei,

Le-aud doar eu soaptele,

Sunt copacii anilor mei,

Din amurgul tineretii mele!

***

7 Ianuarie 2013

***

Lasă un răspuns

