Hai la un zambet!

Hai la un zambet

***

Un roman, un francez si un englez in vizita la New York…
In fata statuii Libertatii:
Francezul: Oh c’est merveileuse, c’est magnifique !
Englezul: it’s wonderfull,masterpiece !
Romanul: Mama,  sa-mi bag p#laaaa !!!

***

Am fost ieri dimineata la restaurant si dintr-odata am realizat cu disperare nevoia de a elimina niste gaze.
Muzica era foarte tare, asa ca am potrivit gazele cu ritmul muzicii.
Dupa cateva melodii, am inceput sa ma simt mai bine.
Mi-am terminat cafeaua, si am observat ca toata lumea se uita la mine.
Apoi mi-am amintit brusc ca ascultam muzica la iPod cu castile!

***

In avion: un domn si o fetita.
Domnul zice:

-Ce-ar fi sa stam de vorba,  se pare ca timpul trece mai    repede conversand .
– Bine, zice fetita inchizand cartea pe care abia o deschisese,   despre ce ati dori sa vorbim?
– Pai, zice domnul, o tema interesanta ar fi despre fizica atomica nu crezi? si surade superior.
– De acord, dar intai vreau sa va intreb ceva: O vaca, un cal si o oaie mananca acelasi lucru ,, iarba” ,  dar oaia excreta niste bilute, vaca o placinta, iar calul niste mingi uscate. Cum va explicati fenomenul?
– Habar n-am, zice domnul, minunandu-se de inteligenta fetitei.
– Atunci cum vreti sa vorbim de fizica atomica, daca  nici despre cacat nu stiti nimic???

***

Vine in goana Bula de la scoala, intra ca furtuna in casa, o ia pe maica-sa si o incuie in baie!
Bate aia in usa innebunita, iar Bula nimic!
Dupa vreo jumatate de ora, Bula o elibereaza pe ma-sa si-i zice:
-Vai, mama, prin ce primejdie ai trecut !
-Ce primejdie, puisor ?
-Pai, sa vezi: veneam de la scoala si 2 oameni carau un stalp foarte lung si foarte greu, iar cand i-am intrebat „Unde duceti stalpul asta?”, ei mi-au raspuns: „In p**da ma-tii !”

***

2 răspunsuri la „Hai la un zambet!

Lasă un răspuns

