Floarea vietii

Floarea vietii

***

Floarea vietii mele floare,

Nu-i de vis, n-are racoare,

Ca si floarea dulcii floare,

C-a mea, sufera si doare!

*

Floarea vietii mele-i trista,

N-a- nflorit ca floarea florii,

Mugurind, s-a dat uscarii

Si-unui vis ce nu exista!

*

Floarea vietii mele-i moarta,

Si-a ramas tulpina smulsa,

Tot manata, tot ascunsa,

De ma mira, ce-o mai poarta?!

***

Anul 2000  Iasi (poezie de debut, la Revista Literar-Artistica ,,Muguri” in anul 2003, pe atunci, purta titlul de    Floare moarta. Tot in acel an, in cercul literar al aceleiasi reviste, am primit titlul de ,,Membru de Onoare” , inmanat de doamna profesoara de limba si literatura romana Veronica Lungoci, caruia ii multumesc, din inima! Mai tarziu, tot  aceasta poezie, dar cu titlul actual Floarea vietii, la indemnul unei alte profesoare de limba romana, am publicat-o intr-un numar aniversar al revistei scolii, de 43 de ani de la infiintarea Colegiului National Emil Racovita, colegiul, unde am facut si eu liceul. Unul dintre cele mai emotionante momente, a fost   atunci cand am recitat poezia in fata tuturor colegilor mei, mai ales ca  poezia  reprezinta  propria-mi viata)!

***

2 răspunsuri la „Floarea vietii

Lasă un răspuns

