Primul meu concurs

Primul meu concurs

***

Desi scriu poezie de ceva ani, insa trebuie sa recunosc, am c-am ignorat acest dar, cu care Dumnezeu m-a inzestrat, m-am gandit si eu intr-un final, sa particip la un concurs de poezie, bineinteles ca nu cu o poezie noua ci cu unele mai vechi, am zis, i-a sa-mi incerc si eu norocul. Spre surprinderea mea, eu crezand ca am fost descalificata, m-am pomenit cu o frumoasa diploma de participare, de care m-am bucurat sincer.

Concursul international de poezie ,,Romeo si Julieta  la Mizil”  2012-2013 si-a desemnat castigatorii pe data de 26 ianuarie 2013. La acest concurs au participat 439 de concurenti la sectiunea poezie si 145 la sectiunea epigrama. Concurentii au fost din numeroase tari, Romania, Elvetia, Ungaria, Spania, Republica Moldova, Statele Unite ale Americii, etc.

Ma gandesc cu placere sa particip si anul acesta la viitoarea editie, mai ales ca am fost invitata. Este o reala bucurie aceasta diploma primita, pentru ca este prima din viata mea, si la care nici nu m-am gandit vreodata. Luand putin mai in serios acest hobby de a scrie, o sa imi dau silinta sa continui, e ceva foarte frumos! Va invit prin acest intermediu sa participati si voi, toti cei care scrieti poezie si carora va place concurenta. Pentru mai multe informatii aici.

***

Cam asa arata diploma mea de participare:

PARTICIPARE POEZIE1

Si acestea sunt poeziile cu care am participat:

Lupii sufletului

***

Ce trist îmi urlă lupii sufletului meu,

Şi ce adânc le simt, durerea lor nebună,

De frică şi de spaimă, mă ţin de trup c-o mână

Şi loc îmi fac cu paşii, privind pe geam la lună!

*

Şi muşc, să gust, al buzei mele sânge,

Şi n-aş dori sa plâng, dar simt că-mi vine-a plânge

Iar noaptea-ntunecoasă, pe trupul meu se scurge,

Tot mângâind durerea, ce dimineaţa fuge!

***

Târziu

***

Miroase-a bătrâneţe,

Pe sub geam,

Şi în cămara vieţii,

A ani ce nu-i mai am.

*

Într-un ungher pe pat,

Stă somnul plictisit,

Tot legănând durerea,

Ce n-a mai adormit,

*

Şi-un dor nebun de ducă,

E peste tot, întins,

Dar în tocul uşii searbăd,

Stă sufletul învins!

***

În noaptea aceasta

***

 Sunt un vis, frumos,

Legănat în somnul adânc, al unui copil.

Un vis, despre raiul plin de crini albi,

Ce-şi sună cupele, stropind cu rouă.

Un vis, despre iarba verde şi curată,

Care la umbra sa, adăposteşte buburuze,

Un vis, plin de râs şi de dragoste pură,

Un vis, care cântă trandafirilor albaştri, despre viaţă

Şi despre taina ei!

Sunt un vis frumos, de copil,

În noaptea aceasta!

***

Tin sa multumesc in mod special, domnului profesor Badicioiu Laurentiu, pentru amabilitatea cu care m-a indrumat, si nu in ultimul rand pentru tot ceea ce a facut si face pentru acest frumos concurs si pentru cultura romaneasca!

***

2 răspunsuri la „Primul meu concurs

Lasă un răspuns

