Calcaiul dragostei

Calcaiul dragostei

***

Azi schiopat, calcaiul drept,

Al dragostei, ma doare,

Si-a sufletului lumanare,

Isi picura fierbinte,

Din ceara zilelor,

Cu jale!

***

4 răspunsuri la „Calcaiul dragostei

  1. Cred ca am gresit ca nu am vrut mai demult sa ingrijesc acest dar, pentru ca abea acum constat ca pot sa aduc placerea in sufletele oamenilor! Nu pot decat sa ma bucur si sa apreciez incurajarile primite, multumesc!

  2. mi-ai amintit de Nichita Stanescu…

    „Spune-mi, dacă te-aş prinde-ntr-o zi
    şi ţi-aş săruta talpa piciorului,
    nu-i aşa că ai şchiopăta puţin, după aceea,
    de teamă să nu-mi striveşti sărutul?…”

Lasă un răspuns

