Sa zambim!

Sa zambim!

***

Bula ajunge la scoala, Alinuta ii arunca in cap o hartie mototolita strigand:
– HEAD SHOT !!!
Bula ia cartea si ii plezneste una peste fata:
– FACE BOOK !!!

*

La un bar de vânători şi pescari vine unul care era de al casei şi începe să se laude că el ar fi cel mai mare vânător şi cel mai mare cunoscător de de blănuri din lume.
– Du-te dracului, îi zic ăia, nu se poate.
– Vreţi să punem pariu? Mă legaţi la ochi şi aduceţi ce blană vreţi, OK ?
– OK !
Ia ăsta blana, o pipăie, pune mâna la gaura de glonţ, duce mâna la nas şi zice:
– Căprioară împuşcată cu Browning de 16mm.
Toţi în cor:
– Uaaaauuuuuuoooo.
Câştigă pariul cu ăia şi se îmbată mangă. Se trezeşte omul dimineaţa “acasă” cu mari dureri de cap, se duce la baie, vede că are un ochi vânăt. O întreabă pe soţie ce are la ochi şi aia zice:
– De la mine ai vânătaia că ai venit acasă beat “mort”, ai băgat mâna la blăniţă, ai dus-o la nas şi ai zis “Dihor, omorât cu toporul” !

*

Iarna, in padure, ninge. Un urs se plimbă furios.
Rupe apoi un brad, da cu piciorul intr-un alt copac, urla la lup… E manios rau de tot!
Mergand agitat, bodoganeste:
– Pentru ce – in puii mei,  mi-a trebuit sa beau cafeaua aia in septembrie???

*

Un tip, ametit bine, agata o huiduma mare, da’ grasa rau tipa.
Ajunsi la el acasa, urca amandoi in pat si incep treaba. La un moment dat, el, calare pe ea, zice:
– Nu te supara, pot sa sting becul?!
– Poti, dar ce, esti rusinos?!
– Nu, dar ma arde la buci!

*

Un tânăr african se înscrie la universitate. Secretara îl întreabă:
– Ce ramura va alegeți?
Tânărul african, nemulțumit profund:
– Dar nu pot sa am și eu o banca, ca toți ceilalți?

*

Vine soacra la nora si primul lucru pe care il face-trece cu degetul peste televizor si vede ca e praf.
Soacra:
-Draga nora,stii ce proverb este pentru aceasta situatie?
-Sigur ca da, mama soacra-„scroafa noroi gaseste oriunde”!

*

Cica mergea licuriciul prin padure, cu tic verbal:
– Ai de p**a mea…
– AAAAAi de p**a mea…
La un moment dat se intalneste cu Lupul:
Licuriciul: – Aiii de p**a mea…
Lupul: – Ce ai ma licuriciule, ma injuri asa in fata?
Lic: – Lasa-ma lupule, AAAAI de p**a mea…
Lupul: – Ce ai ma, ce ai patit?
Lic: – AAAI de p**a mea…
Lupul: – ZZII MA!
Lic: – Pai mergeam si eu aseara prin padure … AAAAI de p**a mea … si vad o licuroaica mancatias, super buna…
Lupul: Si, si?
Lic: Si m-am dus, si eu ca omul, de s-o f*t…
Lupul (nerabdator): – Si si?
Lic: SI SA-MI BAG P**A in cine mai arunca tigari aprinse prin padure!!!!

*

La piaţa de păsări o ardeleancă stătea cu o gâscă în braţe.
Un …șmecher o întreabă:
– Ce faci? O dai, o dai, sau stai degeaba?
La care ardeleanca, mai ceva ca …șmecherul:
– O dau, da’ cine ţine gâsca?

*

Discutie intre doi macelari ramasi singuri in pravalie dupa plecarea unui batranel:
– Mai prietene, suntem colegi de atata timp, furam impreuna si la cantar si la ambalaj si la dat restul, ma rog, asa cum e specific breslei noastre, dar in fiecare saptamana vine batranul asta ponosit si-i dai un pachet de carne, asa pe de-a moaca. De ce?
– Baaai, omul asta mi-a facut atat de mult bine, incat ii sunt indatorat pana la moarte.
– Serios? Cum asa?? Cand???
– Cand aveam 20 de ani si eram student la Politehnica, batranelul asta mi-a fost profesor. Si daca n-avea el grija sa ma pice la examene, cine stie… ajungeam …. vreun amarat de inginer…

*

O domnişoară foarte elegantă, parfumată, într-un vagon plin cu ciobani:
– Nu vă miroase a Channel?…
La care unul dintre ciobani:
– Ba da, domnişoară, ne miroase ş-a niel ş-a oaie…

***

Lasă un răspuns

