Să ne iubim

1781912_731555850210615_1604480514_n

                                            (img. nu-mi aparţine)
Să ne iubim
***
Să-mi dai breteaua de pe umăr
Şi-n haina Evei să mă laşi,
Iar cu un zâmbet drăgălaş,
De obrazu-mi, hoţ, să te apropii
***
Şi gâtul mai întâi să îmi săruţi,
Ca cerul pieptului să-mi ardă, în văpaie,
Şi-n clocotul fierbinte din odaie,
Amorul meu nebun, să te învăţ!
***
Arcatele sprâncene să se mire,
De frumuseţea-n haine ce-am ascuns,
Şi-n cel mai dulce loc, de nimenea pătruns
Să-mi mângâiezi dorinţa
Ce-n patu-ţi m-a adus!
***
2 răspunsuri la „Să ne iubim

Lasă un răspuns

