Umor

Sa ne amuzam

***

La zoo sunt adusi 100 pinguini, 99 femele si un mascul. Pentru  a fi depistat masculul sunt adusi 3 dintre cei mai destepti presedinti de stat:  G W Bush,  Nicolas Sarkozy si bineinteles T Basescu. Intra primii doi, pe rand bineinteles, si dupa 20 minute  ies cu pinguinul depistat de ei ca fiind mascul. Amandoi dau gres. Intra al nostru Traian si in 20 de secunde  iese cu masculul de mana. Toata presa curioasa cum a facut.
El raspunde: „Le-am spus:

– Sa traiti bine ! ” si unul dintre ei mi-a raspuns:

-„Sa-mi s…i p…a !” ))))

***

 Băsescu şi Boc stăteau la discuţii la casa lui Băse.  La un moment dat intră nevasta lui Băsescu cu cafea şi-i întreabă ce fac:
– Plănuim un război civil.
– Cum adică?
– Pai o să omorâm cam 1 milion de ţigani şi un inginer.
– De ce un inginer?
Băse îl bate pe Boc pe umăr şi-i spune zâmbitor:
– Ţi-am zis că nimeni n-o să întrebe de ţigani?

***

 O familie de tigani, seara, in cortul din fata  palatului la foc: tiganul, tiganca si puradeii. La un moment dat, stranuta puradelul.
Tiganul: – Haoleooo, racisi,  manca-ti-as putulica ta de tiganus fromos!
Dupa 5 minute stranuta puradeaua.
Tiganul: – Haoleoooooo, racisi,  manca-ti-as  pasarica ta de tiganca oachesa!!!
Dupa alte 5 minute stranuta si Piranda.
Tiganul: – Haoleoo, racisi,  manca-mi-ai p..a. !!!!!!!!

***

Un tiganas cersea in fata unui bloc, din acel bloc , iesea un domn si ii dadea cate 5 lei in fiecare zi, si
azi asa,  maine asa ,  domnul ii dadea banii tiganasului. Dupa 4 ani iese domnul din bloc si nu ii mai da bani tiganului, acesta fuga dupa el:
– Nenea ce faci,  nu imi dai bani?
– Mai baiete vremurile sunt grele,  mi-am dat copii la facultate si nu mai am de unde sa iti dau bani.
Tiganul se gandeste putin si spune:
– Bine nenea inteleg ca ti-ai dat copii la facultate …dar PE BANII MEI?

***

Seara tarziu vine baiatul suparat de la o intalnire, cu ochiul vanat, si se aseaza pe scaun langa taica-su:
– Ce ai patit, fiule?
– Mi-a dat prietena un pumn si a plecat, iar acum sunt singur!
– Pai, nu i-ai spus ce te-am invatat eu:Timpul se opreste in loc pentru mine,  cand privesc in ochii tai?
– Aaa, asa era?! Eu i-am spus: Ai o fata de imi sta ceasul.

***

Lasă un răspuns

