Prima dată

Prima dată

***

Tu nici nu ştii,

Privirea mea, camaşa iţi descheie

Iar sufletul simţind,

Cuminte ar’ să steie,

Că- i prima dată-n viaţă,

Când un bărbat ating!

*

Tu nici nu ştii,

Că-n minte te posed

Şi de plăcere trupul tău,

Zbate-se-va cuminte

E prima dată-n viaţă,

Să ţii de-a pururi minte!

*

Tu nici nu ştii,

Cu gura mea, sărutul tău, eu cat,

Uşor mi-l dai,

De-amor te-ai îmbătat!

E prima dată-n viaţă

Când visul mi te-a dat!

***

3 răspunsuri la „Prima dată

  1. Pingback: Prima data | Daniela Blog

Lasă un răspuns

