Visul

Visul

*

Curg cercevelele din gânduri

Rupând din gardul minţii scânduri

Iar devastata poartă, ochiul,

Atârnă trist spre partea dreaptă

Din viaţâ coborât c-o treapată.

E ochiul stâng pe-o treaptă-n sus,

Privind la visul ce-a apus,

Neîmplinit şi temător,

Azi, s-a oprit pe veci din zbor!

***

4 răspunsuri la „Visul

  1. Hai, hai….cu blogul !!! Iti doresc ca acest blog sa fie de o substanta si o consistenta iesita din comun. Astept cu nerabdare articolele si din celelalte categorii pe care am vazut ca vrei sa le atingi. Spor la scris!

  2. ”Vis, vis
    paradis
    mi-ai pus piedici dinadins
    si m-ai prins.
    Sunt un om cu trup invins” D.S. (Diana/Daiana/Lady Di)

    Imi cer mii de scuze pentru ca / daca am modificat forma poieziei… O tin minte de la tine, si sincer ma inspira in luarea deciziilor! Ma face sa constinetizez ca nu cele trupesti (lumesti) trebuie sa guverneze asupra gandurilor noastre si dreptei judecati! Intradevar acel vis irealizabil, de natura materiala, as spune, (ce macina din ce in ce mai multa lume, despre care nu cred ca era cazul in momentul in care ai scris-o), in ultima instanta nu face altceva decat sa-ti compromita trupul.
    Foarte frumoase lucrurile ce ies din universul tau! Felicitari!

    C.R.E.

    • M-ai surprins placut Costas, multumesc frumos de apreciere, datorita oamenilor ca tine, am facut acest blog, chiar daca nu arata excelent, inca lucrez la el in timpul liber,mi-e dor de tine, te mai astept in vizita si aici, si la tara poate in viitor, sunt ani de cand nu ne-am vazut!Toate cele bune!

Lasă un răspuns

